torsdag 16 maj 2013

TACK!!

Couldn't ask for more!!
Nee det är verkligen så... Just nu i denna stund är jag lycklig <3
Det känns helt fantastiskt efter allt som hänt det senaste!
Att komma från att ha något stabilt, något man trodde på, till att bli ensam, till att sitta där jag är idag..
Det är fane mig strongt, något annat kan jag inte säga!
Men MKT av det är tack vare mina helt fantastiskt underbara vänner och familj <3
Är er alla evigt tacksam!!! Men jag är även mig själv evigt tacksam, tacksam för att jag är så stark och kämpar på som jag gör, även när det är svårt!
Jag är STOLT över mig själv. Trodde inte att jag skulle sitta som denna unga dam idag, för sisådär bara 3 år sedan. Häftigt!!

Ååå jag har så himla mkt att se fram emot så jag spricker snart!! Att livet faktiskt kunde vara såhär. Sådär precis som man vill att det skall vara.... TACK!!! TACK!!! TACK!!!

Å med det avslutar jag detta inlägg med tre ord:
* LYCKA * STYRKA * KÄMPAGLÖD * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar