måndag 20 maj 2013

- 11 Kg / 3 Månader.... Jag är så sjukt stolt och NÖJD!

HA!!
Till er alla som inte tror ni kan, tänk om! Ni KAN, bara man lägger den sidan till och verkligen försöker...
Inget här i livet kommer gratis!!
Jag blev precis så sjuuukt peppad!! Igår kom jag in på en bild som jag sammanställt med bilder från den 19 februari, typ 19 Mars och 19 April.. Jag såg vilken skillnad det är på min kropp.
Å då skall vi inte snacka om skillnaden som är nu 20 Maj. HERREGUD!
Har inte ens fattat själv vad jag åstadkommit! GRYYYYYMT!
Jag har losat 11 Kg. Fucking 11 Kg på 3 månader.
Vilket är typ ett genomsnitt på 4 Kg/Månaden. Bra jobbat!!
Så jag blev så självklart lite sugen på att se vad måttbandet hade att säga såhär efter 3 månader.

Midja: -9,5 cm
U. Byst: 6,1 cm
Byst: 8 cm (Mindre kul, men muskler is the sheet!)
Rumpan: 7,4 cm
Lår: 4 cm
Arm: 2,3 cm

Jag är sjuuukt nöjd med vad jag åstadkommit kan jag säga!! =)
Å egentligen har jag inte gått ALL IN. Har ändå unnat mig, har festat, ätit onyttigt då och då.
Jag har levt samtidigt. Men oftast tänkt på vad jag ätit och tränat på bra till och från..
8 Kg kvar nu då! Sedan är jag i hamn!! =)

Grymt BoduPump pass jag kommer från med Fritten nu eller.Sjuuuk peppad!!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar