måndag 13 maj 2013

Jag har tagit steget!!

Det kan hända så mycket i ens liv på så kort tid, så det är ta mig fan inte klokt!
Ibland händer det bra saker ibland händer det mindre bra saker..
Ibland händer saker som till en början är dåliga tror man, men dom visar sig vara bra!
Så är det för mig just nu. Fast jag måste erkänna att det går väldigt mkt upp och ner.
Och även om mina känslor och tankar inte riktigt kommer överens just nu, så är dom på god väg!
Jag har tagit steget att sökt in till lite kurser och så på både komvux och högskolan.
Jag är förväntansfull och laddad, men samtidigt totalt skräckslagen.
Ska jag verkligen göra detta? Kommer jag att fixa vad som krävs av mig?
Jag vet att jag kommer att fixa det, jag måste bara göra mig av med de där gamla tankarna och känslorna som hänger över mig, som styrt mitt liv TO LOOOONG now!!
Och jag vet att jag kommer lyckas med det också! För jag är så jäävla grym!! Det är bara så det är!!
Jag sa till min kära vän Marie idag. "Vart kommer vi vara när vi är 70 år, ifall vi är som vi är nu"?
Helt galet att tänka på det. För jag känner mig ändå ganska klok och ändå är jag BARA 24 år gammal.
Jaa det återstår väl att se hurdan man är om si så där 45 år :P
Har ju knappt levt halva den tiden nu ... Spännande!!

Nee nu blev jag avbruten här så tappade stinget..Det var väl allt jag hade att säga för idag..
Skepp & Hoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar